niedziela, 2 listopada 2014

15 faktów o mnie

Bez zbędnego przedłużania oto 15 faktów o mnie. Zapraszam!!!!

1.Mam brata-Jasia
2 . nienawidzę kawy
3. Nie przepadam za herbatą
4. Kocham konie i psy ^-^
5 chciałabym mieć psa Cane Corso Italiano  (chyba tak się to pisze)
Lub Boksera
6.  Uwielbiam czytać książki
7. Moja ulubioną grą są Simsy
8. Chciałabym sobie kupić GTA 5
9. Moim ulubionym świętem jest Boże Narodzenie
10. JAK BĘDĘ DOROSŁA BĘDĘ MIESZKAĆ WE WROCŁAWIU :*
11. Jak byłam mała miałam czarne włosy a teraz mam kolor nie do określenia
12. Gdy miałam ok 7 lat powtarzałam że będę prezydentem i w sumie zostało mi to do teraz....
13. Gdy byłam Baaaaarrdzo mała miałam psa- Boksera nazywał się Atin
14. W dodatkowej szkole angielskiego uczę się już ok 7-8 lat :)
15. Uwielbiam czekoladę
.
.
.
.
.
!!!!!!!!!!
W sobotę wyjeżdżam do Warszawy więc możliwe że będzie post z zdjęciami stolicy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz